استاندار یزد در جمع مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشورتاکید کرد؛

خواستار تدوین سند جامع فرهنگ و هنر کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

یزدفردا"استاندار یزد در گردهمائی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور که معاونان وزیر ارشاد نیز در آن حضور داشتند، شرکت جست و طی سخنانی بر ترویج فرهنگ، بر اساس قرآن و عترت، تاکید کرد.
به گزارش
یزدفردا بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا فلاح زاده" با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان و آسیبهای اجتماعی از جمله ترویج برداشتهای غیر اصولی از دین، بالارفتن سن ازدواج و افزایش طلاق، گسترش اعتیاد، تهاجم به دستاوردهای نظام خصوصا عمود نظام یعنی ولایت فقیه و... تقویت ایمان و پمپاژ فرهنگ عمل صالح را از وظایف دستگاه های فرهنگ ساز دانست و خواستار تدوین سند جامع فرهنگ و هنر کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
استاندار یزد همچنین مسجد محوری و در نظر گرفتن فرهنگ نبوی ، علوی و عاشورایی در فعالیتها را مهم بر شمرد و اهمیت اولویت بخشی به برنامه های نرم افزاری را یاد آوری نمود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت تعامل و انتقال تجربیات دستگاه های فرهنگی استانهای کشور با یکدیگر تاکید و با اشاره به تصویب یزد به عنوان پایلوت مطالعات مهندسی فرهنگی، از سایراستانها برای همکاری و همراهی در این امر مهم دعوت کرد.
در این مراسم و در آستانه سالگرد درگذشت نویسنده شهیر حوزه کودک و نوجوان مرحوم "مهدی آذر یزدی" سه جلد از کتابهای آن مرحوم رونمائی شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا